Perhubungan Pelanggan
Aktiviti yang anda lakukan untuk berhubung dengan prospek pelanggan untuk menjadikan mereka pelanggan setia.
Aktiviti ini boleh dibahagikan kepada 5 fasa perhubungan pelanggan :
1) Tarik
2) Dapat
3) Khidmat
4) Kekal
5) Kembangkan
Aktiviti-aktiviti ini menunjukkan bagaimana anda berhubung dengan pelanggan menggunakan saluran utama yang dinyatakan dalam blok Channel/Saluran.
Nota / Soalan untuk cari idea baru melalui percambahan minda: NTP - New Thinking Process
1) Bagaimana kita mendapatkan, menyimpan dan mengembangkan perhubungan pelanggan?
2) Apakah perhubungan pelanggan yang telah ditetapkan?
3) Bagaimana pelanggan bersepadu dengan seluruh model perniagaan kita?
4) Bagaimana kita menetapkan nilai mereka?
Aktiviti yang anda lakukan untuk berhubung dengan prospek pelanggan untuk menjadikan mereka pelanggan setia.
Aktiviti ini boleh dibahagikan kepada 5 fasa perhubungan pelanggan :
1) Tarik
2) Dapat
3) Khidmat
4) Kekal
5) Kembangkan
Aktiviti-aktiviti ini menunjukkan bagaimana anda berhubung dengan pelanggan menggunakan saluran utama yang dinyatakan dalam blok Channel/Saluran.
Nota / Soalan untuk cari idea baru melalui percambahan minda: NTP - New Thinking Process
1) Bagaimana kita mendapatkan, menyimpan dan mengembangkan perhubungan pelanggan?
2) Apakah perhubungan pelanggan yang telah ditetapkan?
3) Bagaimana pelanggan bersepadu dengan seluruh model perniagaan kita?
4) Bagaimana kita menetapkan nilai mereka?
Tiada ulasan:
Catat Ulasan